Belgische Gigant Vraagt Hulp
We werden gebeld door een grote Belgische keten.
Na de lock down werden de winkels weer geopend. Echter diende er wel diverse voorzorgsmaatregelen te worden getroffen.
Looppaden diende duidelijk te worden gemarkeerd om te voorkomen dat klanten te dicht bij elkaar kwamen.
Omdat deze winkels een vrij groot oppervlak kenden, was controle door het personeel ondoenlijk.
Lint Als Oplossing
Wat kon er gedaan worden om klanten in alle 700 winkels op een identieke wijze te helpen? Het management kwam uit op het markeren met lint.
Door met behulp van linten verplichte looppaden te maken was er minder controle noodzakelijk.
Ook was deze wijze van afzetten klantvriendelijk. Iedereen werd “gedwongen” om een bepaalde route te volgen.
Door het gebruik van lint was er geen mogelijkheid om van deze route af te wijken.
Spoedlevering Binnen Enkele Dagen
Naast het klantvriendelijke karakter was vanzelfsprekend ook de prijs van belang.
Met 700 winkels waren er vele kilometers afzetlint nodig.
Wij werden met onze groothandel uitgenodigd om een offerte uit te brengen.
En deze werd binnen 48 uur geaccepteerd.
Nog geen 5 dagen later werden de linten geleverd in Belgiƫ.
Rechtstreeks vanaf onze producent.
Uw Probleem, Onze Uitdaging
Heeft u een winkel waar dezelfde problematiek actueel is?
En wilt u een oplossing die uiterst klantvriendelijk is?
Neem dan vrijblijvend contact op.
Wij kunnen u niet alleen snel helpen, maar ook voor een uiterst scherpe prijs.